CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 January 2012

Happy CNY

转眼间已是2012,农历新年也迫在眉睫。

Walao eh~
航空和巴士公司是趁火打劫还是有牌强盗?!
飞机票竟然比平时贵5、6倍,
巴士票也贵一倍。 :'(
真的是“抢钱”毫不费功夫!
毫无选择只好搭巴士回家过年啊!
OMG~@@
KL就是KL,超级赛车。
可怜的我搭了6小时多的长途巴士后还要冒雨走去Hang Tuah搭LRT去Maluri,
然后等爸爸11点多放工了才载我回家。
无厘头的巴士司机干嘛换去TS?!
停在TBS不是好咯!
我就不必那么长途跋涉。。。 :-@
这次的农历新年不一样,
我只有短短3天的假期只好翘课咯!>.<
这次的新年短暂而绚丽亦意义非凡。
哈哈。。。:D
我当阿姨了!
今年多了一份红包哦!^o^
表姐,我们永在你身旁!

P/S:
Dad & Mum,i know u always think on my behalf,u worry im tired due to the long journey,u worry me abandon my studies...
However,i wont mind hw tired am i,i jz know the moment i meet u is the warmest & greatest moment. <3
Eveytime im bk & reunite wif u,i realised tat u r older.
Every wound on ur dody,ur white hair,ur slow movement...
I know tat u work vy hard to provide me the best education.
It's the time i bcum dependent.
I hope i grow up soon n u enjoy ur life,
I work hard for ur better life. ^.^
All i want for this CNY is reunion wif FAMILY.
I <3 U!!!

0 comments: